Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby każda przeprowadzka przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Jeśli jednak podczas realizacji usługi powstała szkoda lub masz zastrzeżenia do wykonania zlecenia, prosimy o zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem adresu e-mail podanego na naszej stronie lub telefonicznie, korzystając z numeru dostępnego w zakładce kontakt.
W przypadku zauważenia szkody w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu przeprowadzki prosimy o wpisanie informacji o szkodzie w list przewozowy (protokół odbioru), co ułatwi weryfikację i przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
W zgłoszeniu prosimy podać datę przeprowadzki lub numer zlecenia, dane kontaktowe osoby zgłaszającej, opis szkody oraz – jeśli to możliwe – zdjęcia uszkodzonych przedmiotów. W przypadku wpisania szkody do listu przewozowego prosimy również o dołączenie jego kopii.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie i staramy się udzielić odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia jego otrzymania.