Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Przeprowadzka kojarzy Ci się ze stresem, zmęczeniem i bałaganem? Niepotrzebnie. Przeprowadzka nie musi być stresująca jeśli zabierzemy się do niej z głową. Oto kilka rad jak zorganizować przeprowadzkę w sposób możliwe najmniej uciążliwy.Wszystkie opisane poniżej rady są wynikiem wieloletniego doświadczenia firmy Basmar na polu przeprowadzki miedzynarodowe i krajowe.
Przeprowadzkę można zorganizować samodzielnie lub za pomocą firmy przeprowadzkowej.
OD CZEGO ZACZĄĆ?
Należy oszacować ile rzeczy mamy do zabrania ze sobą. Ile i jakie są to meble, jak dużo płyt czy książek (w przeliczeniu na kartony). Można szacować, że na mieszkanie dwupokojowe potrzebne jest ok. 20 kartonów o wymiarach 55cmx35cmx35cm. Informacje te będą ważne nie tylko przy pakowaniu (potrzebna ilość kartonów), ale również przy wycenie przeprowadzki. Przy okazji warto zrobić porządki ze swoimi rzeczami i zdecydować, które z nich warto wyrzucić, a które zabrać. Jeśli korzystamy z firmy przeprowadzkowej Basmar wszystkie te informacje będą ważne po to, aby móc dobrać właściwy samochód oraz liczbę osób do pomocy. Może się zdarzyć, że niedokładnie podany lub zmieniany w ostatniej chwili spis rzeczy spowoduje duże nieprzyjemności, dodatkowe koszty, a przede wszystkim niepotrzebny stres – bo samochód okaże się za mały, bo przyjedzie zbyt mało ludzi do pomocy przy znoszeniu ciężkich mebli, itd.

Formularz
PAKOWANIE PRZEPROWADZKI Z FIRMĄ BASMAR
Wszystko co się da, warto zapakować w kartony, bo znacznie ułatwia to nie tylko poukładanie i uporządkowanie rzeczy, ale także sam transport. Książki i płyty należy pakować z umiarem. Zbyt ciężki karton może się rozerwać. Sprzęt elektroniczny oraz szkło, np. naczynia należy dodatkowo zabezpieczyć folią bąbelkową. Karton z takimi przedmiotami trzeba też dodatkowo oznaczyć, np. „Uwaga szkło!” lub „Delikatne!”. Osobno zapakuj szkło, porcelanę itp. Najlepiej owinąć te rzeczy folią bąbelkową bądź papierem pakowym/gazetami.
Sprzęt AGD np. lodówka lub zamrażarka musi być rozmrożony. Ze wszystkich sprzętów tego typu koniecznie trzeba wyjąć elementy ruchome: półki, kratki, szuflady. Sprzęt można dodatkowo zabezpieczyć folią.
Rośliny najlepiej przewozić w specjalnie oznaczonych kartonach z otworami tak, aby kwiaty miały czym oddychać. Dzięki oznaczeniu firma przeprowadzki Basmar zachowa dodatkowe środki ostrożności.
Duże meble także trzeba dokładnie zabezpieczyć: zamknąć szuflady (te, które nie są zamykane na klucz, można zakleić taśmą), kluczyki przykleić taśmą do właściwych mebli, usunąć wszystkie elementy ruchome, np. szklane półki w kredensie.
Jeśli planujesz transport antyków najlepiej wybrać firmę, która ma w tym doświadczenie.Firma Basmar dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w pełni spełnia wymogi jakości i oczekiwania klienta. Nasi specjaliści w tej dziedzinie sporządzą spis drogocennych rzeczy i będą odpowiedzialni za ich bezpieczeństwo.
Jeśli posiadasz niestandardowe meble, np. ogromne lustro, czy fortepian uprzedź o tym koniecznie! Lustro możesz okleić taśmą w kształt litery „X”.
UBEZPIECZENIE PRZEPROWADZKI W FIRMIE BASMAR
Przewoźnik ma obowiązek wykupienia specjalnego OC w transporcie. Ochrona obejmuje zwykle odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie powierzonych towarów spowodowanych przez przewoźnika. Jeśli szukamy firmy do przeprowadzki międzynarodowej musi mieć ona także dodatkowe ubezpieczenie OC przewoźnika w ruchu międzynarodowym.Mienie przewożone z firmą Basmar ubezpieczone jest do kwoty 100 tyś euro na każde zdarzenie co w pełni pokrywa ewentualne szkody.
POMOC PRZY ZAŁADUNKU PRZEPROWADZKI FIRMY BASMAR
Koniecznie trzeba też zaznaczyć, czy chodzi o sam przewóz rzeczy (samochód z kierowcą), czy także pomoc w załadunku. Najważniejsza jest sprawna komunikacja. Po stronie klienta oznacza to: dokładne opisanie listy rzeczy do przewiezienia i swoich oczekiwań od firmy przeprowadzkowej, np. pakowanie rzeczy, wniesienie rzeczy, itd. Do wyceny przeprowadzki będą ważne adresy i terminy załadunku oraz rozładunku, ile osób będzie potrzebne do pomocy itp. Bardzo ważna jest informacja czy w budynku znajduje się winda.
Warto też poczytać informację w zakładce PYTANIA I ODPOWIEDZ